Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Ανθυγιεινό

Να μην ξέρεις ποιόν έχεις δίπλα σου. Σωροί απο πτώματα ορθώνοντε μπροστά μου. Παλιότερα αντιδρούσα ακαριαία. Τώρα πια κοιτάω την ηλιθιότητα και τον κρυψινισμό αποσβολωμένος λες και τώρα τα μαθαίνω. Ανάποδα χρονικά γεγονότα. Τι να πώ. Αντί μικρότερος να καθόμουνα παγοκολώνα το παθαίνω τώρα στα γεράματα. Τι να πώ. Ούτε καν η επόμενη στιγμή δεν προσφέρει κάποια ασφάλεια πλέον. Όλα ένα χάος. Το ίδιο και τα γκαβάδια που έχω γύρω μου και πρέπει να τα κάνω να μπούν στον κόσμο μου μπας και σκαμπάσουν. Λες και δεν υπήρχε χρόνος τόσο καιρό...Τώρα θα γίνουν όλα....Δια μαγείας....Μου πήξατε στη φιλοσοφία να το παίζετε φωτεινοί και μετά βγαίνετε να πείτε οτι πήξατε στη φιλοσοφία. Εσείς που διέπεστε απο ψέμα κι επαγγελματισμό και χρησιμοποιείτε αυτά ακόμα και για την επικοινωνία με τους "φίλους" σας? Χαίρομαι για το οτι φαίνεται πλέον πόσο σκουπίδια και ψεύτικοι είναι οι άνθρωποι. Χαίρομαι που δεν ντρέποντε πια ο κόσμος να δείξει μέχρι που μπορεί να φτάσει, τι ιστορίες να πλάσει, αρκεί και μόνο να μην τσούξει η κωλότρυπά του ή να πάρει αυτό που θέλει. Ένα μάτσο πάτος, αρρώστεια..ένα μάτσο μη υπόσχεση για το μέλλον της επικοινωνίας. Α ρε γκατζοχώρι που θέλετε και βοσκούς και βοσκοπούλες για έτερον ήμισυ! Να κάτσετε λίγο με τον εαυτό σας. Να δείτε μουνιά πως είναι να μην μπορείς να ανοίξεις το κωλοίντερνετ όταν η παράνοια της μοναξιάς χτυπήσει το έρημό σου κορμί. Και δεν θα καταλάβεις ποτέ τι λέω σκουπιδαριό. Γιατί λες ναί και ποτέ δεν κάνεις κάτι τελικά. Σε έχω δεί και σε έχω ξαναδεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: